Møde- og konferencelokaler

Topmoderne møde- og konferencefaciliteter centralt i Danmark

  • Topmoderne og nyrenoverede møde-, kursus og konferencelokaler
  • Plads op til 250 gæster
  • Teambuilding & Aktiviteter som f.eks. det populære Bridgewalking Lillebælt
  • Trådløst wifi 300/300 Mbit
  • Mobile whiteboard, 49″ fladskærm eller projektor
  • Centralt beliggenhed i trekantsområdet
  • Kort afstand til motorvej og banegård
  • Gratis parkering
  • Fri adgang til svømmehal, badeland og fitnesscenter
  • Stor lækker morgenbuffet til gæster
  • Et fantastisk køkken med konferencemenu eller a la carte menu
Konferencelokaler

Indhent tilbud på dit næste møde eller din konference

Vi tilpasser vores rammer til jeres møde og konference. Kontakt os gerne ved spørgsmål.

*Ved klik på Kontakt mig, giver du os tilladelse til at sende dig vores månedslige brev med gode tilbud.

Mødelokaler

Vores mødelokaler kan tilpasses alle typer møder – heriblandt møder, der kræver gruppebordopstilling, sildebensopstilling, skolebordsopstilling, u-bordsopstilling og biografopstilling. Der er lærred i alle store møderum. Og når salen er åben, er der 4 store lærreder til rådighed ved foredragsholderen, og 2 store lærreder i siderne. Vi kan dæmpe belysningen og gøre lokalet helt mørkt, hvis dette ønskes til fremvisning af film, slide shows eller andre multimedier.

Der er bestemt også mulighed for workshops og udstillinger i gruppelokalerne, restauranten eller i vores lobbyområde. Vi kan også være behjælpelige med opstilling af roll-up’s i konferenceområdet og ved hotelindgangen.

Har I brug for en opfriskende pause, er der terrassedøre i konferencesalen med direkte udgang til hotellets grønne områder.

VOLDEN, der ligger i hotellets nye afdeling er på 46 kvadratmeter og kan rumme op til 20 personer.
Lokalet har trådløst netadgang, lydanlæg, mobil whiteboard samt adgang til udendørs ryge areal,

BYPORTEN og UDSIGTEN, er to identiske lokaler på hver ca. 55 kvadratmeter. Lokalerne er med stort lærred for lofthængt projektor, lydanlæg og mulighed for mobil whiteboard. Disse lokaler er med aircondition samt med udsigt til golfarealer.
BYPORTEN har egen udgang til grønne områder.

Gr. rum 8 og 9 er på henholdsvis 18 og 20 kvadrat meter med faste konferenceborde, hvor der er plads til max. 8 personer. Grupperummene har trådløst net adgang, væghængt 49″ fladskærm for computer visning.

GRØN og BLÅ grupperum er hver på 19 kvadrat meter og har plads til max 8 personer. Disse grupperum ligger i kælderafsnit og har faste konference borde med tilhørende læder konferencestole. Disse to lokaler har 49″ vægmonteret fladskærm, for computer visning.

Hvor mange deltagere er der til dit næste arrangement?

Vi står klar med kyndig vejledning og mange års erfaring med konferencer. Har du spørgsmål til hvilken bordstilling vil være ideel til jeres konference eller seminar, er du velkommen til at kontakte os og vi vil hjælpe dig med at finde den rette opstilling. 

Oversigt og mulige bordopstillinger

Klik på billederne for detaljer.

Konferencelokaler

Alle vores konferencelokaler er indrette lyst og venligt med flot udsyn fra de store gulv-til-loft vinduer, der selvfølgelig også giver et skønt og behageligt lysindfald i rummet.

Hotellets store konferencefaciliteter SALEN er udrustet med mobile vægge, hvilket giver mulighed for flere opstillinger. Samlet er den største opstillingsmodel på 260 kvadratmeter og kan rumme 180 personer ved biograf stole opstilling.
Der kan veksles mellem 5 mulige opstillinger, hvor det mindste udgør 50 kvadratmeter.

Lokalerne er betegnet lokale 1 til lokale 4

Alle opstillinger giver adgang til trådløs netværk, loft hængt projektor med VGA eller HDMI tilslutning, væglærred samt lydanlæg.
Vælges en større opstillinger, f.eks. 130 kvadratmeter eller 260 kvadratmeter, giver det mulighed for dobbelt lærred. Trådløs Barco Clickhare for skærm billede, VGA eller HDMI tilslutning. Ved opstillinger, hvor lokale 2 og 3 indgår, er mikrofoner, herunder flere headset og/eller håndholdte mikrofoner tilgængeligt.

Konferencelokalerne 1- 2-3-4 har selvstændige aircondition samt luftskifteanlæg. I alle lokaler kan opsættes stor mobil whiteboard, talerstol samt scene for musik, foredragsholder med mere. Al belysning er censorstyret og kan dæmpes efter ønske.

Akustikken er enormt vigtig for mange kursusafviklere. Derfor er vi stolte af at have skabt en yderst behagelig akustik, så man i de fleste tilfælde ikke engang behøver mikrofon. Og til det rigtig fine lydanlæg i konferencefaciliteterne, har vi naturligvis både almindelige mikrofoner og trådløse headset-mikrofoner. Talerstol og scenepodie har vi naturligvis også, og i konferencesalen og lokalerne er der aircondition.

Hos os er det rigtig vigtigt, at vores gæster får hvad de har brug for – og vores motto er: ”Vi fikser det” – så alt kan løses.

I konferenceområdet ligger vores restaurant, de mindre grupperum, samt fine toiletfaciliteter. Alt afhængigt at konferencetidspunktet, kan konferencegæsterne se frem til en helt igennem storslået morgenbuffet, en fantastisk frokostbuffet med udsøgte retter fra både det kolde og varme køkken. Er konferencen i hen imod aftensmad, har vi flere skønne 2-3 retters konferencemenuer at vælge imellem. Alternativt byder vi på et yderst delikat a la carte kort, som du kan se her.

Området omkring er skønt og hotellet ligger tæt på golfbaner, messecenter, shopping, Madsbyparken, Banegården, motorvejsnettet, Lillebælt – alt sammen indenfor en radius af ganske få kilometer.

Fredericia Idrætscenter

Kun 50 meter væk fra hotellets indgang, tilbyder vi flere lokaler til møder og konferencer i samarbejde med Fredericias Idrætscenter.
I Fredericia Idrætscenter er der kommet en tilbygning, hvor ADP loungen ligger.

Her er plads op til 300 siddende gæster med stort lysindfald på begge sider, med panoramaudsigt.

Der er højt til loftet og god atmosfære, og lokalet vil være fremragende til dig, der enten skal holde en konference, møde eller workshop.

Den 410 kvadratmeter lounge, er absolut et besøg værd.

Loungen er udstyret med

  • 2 x projektor med tilhørende lærred
  • Trådløse mikrofoner, flere varianter
  • ​Nyt moderne lydanlæg 
  • ​Flipover tavle på hjul
  • ​Gratis trådløst internet
  • Mulighed for lysdæmpning
  • Mulighed for mørklægning

Under jeres ophold er der naturligvis også mulighed for frit at benytte idrætcenteret med fitness, svømmehal og badeland.

Har du brug for større mødefaciliteter?

Vi samarbejder med Messe C, som byder på store, gode og professionelle messerammer, konferencesale og festlokaler. Læs mere på www.messec.dk

Ønsker du et tilbud på din næste konference?

Kontakt vores konferenceafdeling til en snak omkring jeres næste konference.

Sybille Merz Bæksted

Sybille Merz Bæksted
Receptions- og Konferencechef
+45 76 20 68 16
sybille@hotel-fredericia.dk

Heidi Schouw

Heidi Schouw
Konferencevært
+45 76 20 68 09
heidi@hotel-fredericia.dk